søndag 29. juni 2014

Så har jeg altså begynt å blogge jeg også! Ble oppfordret av Jeanette Brettville for noen dager siden, og oppfordringer er til for å følges.
Siden jeg er helt fersk i denne aktiviteten, vet jeg ikke helt hvor dette bærer av sted. Jeg får bare prøve - og feile, veien blir uansett til mens man går.
Det er to ting som opptar meg og gir meg stor glede i livet.
Det første og viktigste er Marvin. Min fantastiske servicehund. Han er min servicehund nummer to. Salina var den første. Hun fikk jeg i 2002, i 2012 døde hun, nær tretten år gammel. Marvin fikk store sko å fylle, men han klarer oppgaven med glans!
Det andre jeg har mye glede av er håndarbeid og kreative aktiviteter. Jeg blir kalt strikkemaskin, og lever vel opp til det også. Jeg må ha et striketøy å holde på med - til glede for meg selv, venner, familie - og garnbutikken. Litt akvarellmaling blir det også i ny og ne...
Vis mindre
1

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar